Gezondheidsanalyse Fysiotherapie en Manuele Therapie Sjaak Jansen Zieuwent Doetinchem

Gezondheidsanalyse van Sjaak Jansen

QuantumResponse, ScanCoaching® en Asyra IDT zijn nieuwe daadkrachtige methodieken gericht op het verbeteren van uw geestelijke en fysieke gesteldheid; dus op de kwaliteit van leven.Allen hebben op hun eigen wijze unieke mogelijkheden in het achterhalen van de daadwerkelijke oorsprong van stoornissen in uw lichaam en geest. Het spreekt voor zich dat - wanneer de oorsprong bekend is - deze beter bestreden kan worden.

Veel voorkomende oorzaken van verstoringen zijn: virussen en viroiden, bacterien en bactoroiden, schimmels en sporen, parasieten, toxische stoffen, resen van doorgemaakte ziekten, overgeerfde verstoringe, erfelijke faktoren, geopathie, elektrosmog, vitames-, mineralen- en vetzuren-tekorten, mechanische blokkeringen, hormonen, gebit etc. Deze stoornissen kunnen veel met lichaam en geest doen. Gelukkig zijn er diverse methode om tot de kern te komen en aan de hand daarvan een behandelplan op te stellen.

Hoe fijn en helend kan het zijn om een probleem bij de oorzaak aan te pakken? Neem contact op met Sjaak Jansen, tel. (0544) 352423 en bespreek met hem de mogelijkheden om zo efficient mogelijk tot de kern van de klacht te komen.

Gezondheidsanalyse

QuantumResponse, ScanCoaching® en Asyra IDT zijn nieuwe daadkrachtige methodieken gericht op het verbeteren van uw geestelijke en fysieke gesteldheid; dus op de kwaliteit van leven. Allen hebben op hun eigen wijze unieke mogelijkheden in het achterhalen van de daadwerkelijke oorsprong van stoornissen in uw lichaam en geest. Het spreekt voor zich dat - wanneer de oorsprong bekend is - deze beter bestreden kan worden.

Veel voorkomende oorzaken van verstoringen zijn: virussen en viroiden, bacteriën en bactoroïden, schimmels en sporen, parasieten, toxische stoffen, resen van doorgemaakte ziekten, overgeërfde verstoringen, erfelijke factoren, geopathie, elektrosmog, vitamines-, mineralen- en vetzuren-tekorten, mechanische blokkeringen, hormonen, gebit etc. Deze stoornissen kunnen veel met lichaam en geest doen. Gelukkig zijn er diverse methode om tot de kern te komen en aan de hand daarvan een behandelplan op te stellen. Maak kennis via Fysiotherapie Sjaak Jansen en kom er meer over te weten, bel (0544) 35 24 23.