ASYRA-IDT

Asyra-IDT

Het Asyra systeem van Fysiotherapie en Manuele Therapie Sjaak Jansen is wetenschappelijk onderzocht en kan middelen en remedies testen op compatibiliteit met elk specifiek geval. De therapeut kan op basis van uitkomsten van een reeks tests een behandelplan opstellen die de onderliggende oorzaak van een verstoring aanpakt. Dat is vele malen efficienter dan de behandeling van symptomen.

Wat is Asyra en hoe werkt het

De oude Chinese geneeskunde identificeerde de meridianen, energetische kanalen die elektrische wegen door het hele lichaam vormen. Alle stoffen, levend of niet-levende, hebben een karakteristiek resonantie handtekening. Elk specifiek weefsel en orgaan in het menselijk lichaam heeft zijn eigen individuele resonantie frequentie. We kunnen met de output van een software-opgenomen ’kopie’ van deze resonanties voorspellen hoe het energieke systeem van het lichaam zal reageren.

De energetische handtekeningen van een groot aantal stoffen worden in de energetische testen afzonderlijk getoetst in een bio-energetische gezondheid screening. De reactie wordt beoordeeld via de huid door middel van weerstand metingen. Door het uitvoeren van een reeks tests voor organen en toxines kunnen we een beeld vormen over de gezondheidstoestand van de patiënt. Hierdoor kan een therapeut een behandelplan opstellen die de onderliggende oorzaak van de verstoring aanpakt in plaats van het alleen maar behandelen van symptomen. Elke stof, levend of niet-levend, straalt elektromagnetische frequenties uit op basis van de hoeveelheid en de rotatiesnelheid van hun atomen, als we deze frequenties kunnen identificeren, dan hebben we een uiterst waardevol instrument voor behandeling. De Asyra IDT kan middelen en remedies testen op compatibiliteit met elk specifiek geval. Dit geeft de behandelaar de mogelijkheid om tot de meest effectieve behandeling over te gaan.

Asyra-IDT

Het Asyra-IDT systeem van Fysiotherapie en Manuele Therapie Sjaak Jansen is wetenschappelijk onderzocht en kan middelen en remedies testen op compatibiliteit met elk specifiek geval. De therapeut kan op basis van uitkomsten van een reeks tests een behandelplan opstellen die de onderliggende oorzaak van een verstoring aanpakt. Dat is vele malen efficienter dan de behandeling van symptomen.

Wat is Asyra-IDT en hoe werkt het

De energetische handtekeningen van een groot aantal stoffen worden in de energetische testen afzonderlijk getoetst in een bio-energetische gezondheid screening. De reactie wordt beoordeeld via de huid door middel van weerstand metingen. Door het uitvoeren van een reeks tests voor organen en toxines kunnen we een beeld vormen over de gezondheidstoestand van de patiënt. Hierdoor kan een therapeut een behandelplan opstellen die de onderliggende oorzaak van de verstoring aanpakt in plaats van het alleen maar behandelen van symptomen. Elke stof, levend of niet-levend, straalt elektromagnetische frequenties uit op basis van de hoeveelheid en de rotatiesnelheid van hun atomen, als we deze frequenties kunnen identificeren, dan hebben we een uiterst waardevol instrument voor behandeling. De Asyra-IDT kan middelen en remedies testen op compatibiliteit met elk specifiek geval. Dit geeft de behandelaar de mogelijkheid om tot de meest effectieve behandeling over te gaan.